エキサイト一周年記念プレゼントが当たりました!
おぉ!ラッキー!エキサイト一周年記念プレゼントが当たりました!小さな幸せ!ささやかな幸福!A little happiness!エキサイトブログにしてよかったです。DESTROYグッズ当たりました!
エキサイト一周年記念プレゼントが当たりました!_c0012640_22343543.jpg
もう、歌っちゃいます!

I am an antichrist
I am an anarchist
Don't know what I want but
I know how to get it
I wanna destroy the passer by cos I

I wanna BE anarchy !
No dogs body

Anarchy for the U.K it's coming sometime and maybe
I give a wrong time stop a trafic line
your future dream is a shopping scheme cos I

I wanna BE anarchy !
In the city

How Many ways to get what you want
I use the best I use the rest
I use the enemy I use anarchy cos I

I wanna BE anarchy !
THE ONLY WAY TO BE !

Is this the M.P.L.A
Or is this the U.D.A
Or is this the I.R.A
I thought it was the U.K or just
another country
another council tenancy

I wanna be an anarchist
Oh what a name
Get PISSED DESTROY !

*MPLA・・・アンゴラ解放人民運動 UDA・・・アルスター防衛協会 
 IRA・・・アイルランド独立解放戦線
by hide3190ymo | 2005-03-16 22:36
<< 食と現代美術展+Evoluti... アクセス5000件突破!! >>